Zostań naszym Darczyńcą - konto. 95 1020 3974 0000 5302 0245 5939
Aniołki na indywidualne życzenie :każdy kolor,wstążeczkaw/inietka z tekstem - aniołki jako podziekowanie dla gości  na ślub/komunie/urodziny itp
Fundacja " Portal Fm - Pomagamy Dzieciom "
KRS. 0000429891      Regon. 146268270
NIP.7743213412

konto. 95 1020 3974 0000 5302 0245 5939

siedziba fundacji : ul. Dojazd 13 Płock  ( wjazd od Kilińskiego)
tel 601073766

Wyszukiwanie frazy "skrzaty"

Wycieczka do Doliny Skrzatów

2015-09-24 06:22:41

19 września 2015 r Podopieczni Fundacji „Portal Fm- Pomagamy Dzieciom” spędzili w Dolinie Skrzatów i w Pensjonacie Boss w Grabie Nowe.

Florentynów pod Parzęczewem. Przywitały nas 15 centymetrowe ludziki w czerwonych czapkach i zaprosiły do wspólnie spędzonych chwil w ich małym świecie. „Opowiedziały” o swoim życiu, mitycznych postaciach słowiańskich bajach. Wiemy już, że skrzaty te mieszkają w chatach pokrytych mchem i korą. Mają swoją filozofię, historię i kulturę. Żyją w świecie, prawdziwym, choć różnym od naszego. Małe stworki przy pracy, odpoczynku, przy zabawie. Szkoda, że nie mogliśmy na chwilkę zmniejszyć się. Wejść do ich domków. Jak wielkoludy mijaliśmy kolejne ich budowle uważając, żeby nie zrobić krzywdy nowym „przyjaciołom”. Wędrowaliśmy między ich zagrodami, podziwiając precyzję wykonania mebli, drabiny, kubeczków czy fotela. Po ich świecie prowadzili nas bardziej wyrośnięte skrzaty, ubrane na wzór „maluchów”. Dzięki nim, coraz więcej odkrywaliśmy tajników z życia skrzatów. Świetnie bawiliśmy się w kąciku plastycznym, na placu zabaw, strzelaliśmy z procy, bujaliśmy się na skrzacich linach. Ale przyszedł czas na zamknięcie baśniowej doliny. Udaliśmy się do autokaru. Przed nami następna wspaniała przygoda -Pensjonat „Boss” w Grabiach Nowych. Ognisko, suto zastawiony stół i nasz stary znajomy Romek. Już na parkingu słyszeliśmy jego witalne ryki. Skąd wiedział o naszej wizycie? Może to ośla intuicja? Najedzeni ruszyliśmy na nowy, jakże zachęcając i piękny plac zabaw. Starsi jednak nie znają się co daje szczęście, pogardzili kolorowymi huśtawkami, konikami i zjeżdżalniami. Poszli grać w piłkę albo wylegiwali się na słońcu. Z dala słychać było odgłosy zwierząt z mini zoo. Bawoły, lama, konie, świnka i zazdrosny o nasze względy Romuś. Każdy z nas musiał mieć pamiątkowe zdjęcia z osłem. Romek wiedział, jak zaskarbić sobie względy. Robił śmieszne miny, zaczepiał i nadzwyczaj chętnie pozował. Ma wprawę. To prawdziwy model pensjonatu. A jaki fotogeniczny!!! Było wspaniale. Sielankę zburzył głos opiekunów- czas wracać. Niestety co dobre szybko się kończy. Oby do rychłego następnego razu.

Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam wyruszyć w nieznane i na chwilkę zapomnieć o naszych małych i malutkich problemach. Byliśmy bardzo grzeczni i prosimy nie zapominajcie o nas małodużych skrzatach

Dziękujemy Piotr Zgorzelski Poseł na Sejm RP oraz Pensjonat Boss za urzeczywistnienie dziecięcych marzeń

Wielki Dzień Skrzata Walentego

2016-02-11 09:32:34
6 luty 2016 r. w Fundacji "Portal Fm- Pomagamy Dzieciom" to "Wielki Dzień Skrzata Walentego". Na naszej skrzaciej polanie nie zabrakło pięknych kolorowych walentynek oraz pysznych ciasteczek przygotow...

Warsztaty dziennikarskie

2016-09-24 20:07:42

24 września 2016 roku w Fundacji Portal Fm- Pomagamy Dzieciom do dzień pt. "Skrzaty i trudne tematy". Tego dnia rozmawialiśmy o pracy dziennikarza oraz tworzyliśmy naszą skrzacią gazetę. Dzięki Pani Ani Przybyszewskiej z Radio Eska naszym podopiecznym udało się poznać pracę dziennikarza.Pania Ania bardzo chętnie odpowiadała na pytania naszych maluchów. Skrzaty były zachwycone, gdyż pierwszy raz udzieliły wywiadu. To był bardzo miły dzień!adu. To był bardzo miły dzień!

Fantastyczne Mikołajki 2016

2016-12-11 11:17:54

Fantastyczne Mikołajki -  10 grudnia 2016 w świetlicy Fundacji Portal Fm - Pomagamy Dzieciom.

Od lat Mikołajki kojarzą się z wielką przyjemnością i tajemniczością. Co roku każde dziecko z niecierpliwością oczekuje dnia, w którym odwiedzi ich św. Mikołaj i przyniesie jakiś upominek. Warunek - trzeba być tylko grzecznym!! Dziś naszych grzecznych podopiecznych odwiedziło kilku Mikołajów: Mikołaj -Paweł Zagórski, Posłanka na Sejm RP pani  Elżbieta Gapińska, starszy wykładowca PWSZ w Płocku pani Joanna Nawrocka- Szmulewicz oraz Radni Miasta Płocka panTomasz Kominek i pan Michał Sosnowski .

Wielka paczka a w niej - 30 składanych krzeseł

Wielka niespodzianka w dniu dzisiejszym. Otrzymaliśmy od szkolnego wolontariatu szkoły Podstawowej nr 2 w Sierpcu 30 krzeseł. Dziękujemy serdecznie. Dziękujemy pani Hannie Kurcie, dyrektor szkoły, pani Annie Trzcińskiej , wicedyrektor szkoły oraz pani Beacie Karkusz , osobie, która nakręciła całą ta akcję.

Nasze skrzaty  też dzielnie przygotowały się i  pracowały nad częścia artystyczną pod opieka pani Moniki Cieśli oraz Aleksansry Radaszkiewicz.

Piękną dekorację mikołajkowa  pomogli przygotować nasi przyjaciele - nauczyciele z Płońska - pani Dorota Przyborowska i Anita Wiśniewska .

Kolejna przesympatyczna niespodzianka to  koncert kolęd Zespółu  dzieci i młodzieży z Osiedla nr 6 w Sierpcu, który  przygotowali Beata i  Robert Kwiatkowscy. Wraz z nimi na uroczystość przyjechali rodzice Katarzyna Rutkowska, Justyna i Hubert Babeccy, Katarzyna Michał. Wystąpili : Aleksandra i Kacper Rutkowscy, Jakub i Filip Kwiatkowski, Antonina Dąbrowska, Barbara Brudnicka Oliwia Nowicka Klaudia Bielska Natalia Niesiłlowska Aleksandra Sulkowska Natalka i Kacper Babeccy Aleksandra Michna

Radości było co nie miara. Po części artystycznej nadeszła upragniona chwila. Mikołaj otworzył worek z prezentami.

Słodkie upominki ufundował także Bank Spółdzielczy w Sierpcu - podziekowania dla pana prezesa Sławomira Sawickiego.

Bardzo dziękujemy wszystkim naszym szanownym gościom.darczyńcom, rodzicom za pomoc w organizowaniu dzisiejszej imprezy mikołajkowej

Skrzaty w Karpaczu - Zimowiska 2017

2017-02-26 16:19:13

Fundacja Portal FM Pomagamy Dzieciom zorganizowała wyjazd na zimowiska 2017 grupy podopiecznych.
Wyjazd dofinansował Prezydent m. Płocka oraz sponsorzy.
Dzieci, w dniach 19 - 23 lutego wypoczywały w Zajeździe ,,Viktoria" w Kowarach/ Karpaczu.
Pierwszego dnia dzieciaki zwiedziły wrocławskie zoo.
20-tego lutego byliśmy w Leśnej Hucie Szkła w Szklarskiej Porębie. Dzieci uczestniczyly w warsztatach, gdzie grawerowały szklanki. Następną atrakcją był kulig i pieczenie kiełbasek.
W dniu 22-go lutego dzieci zwiedziły Muzeum Klocków Lego w Karpaczu oraz muzeum zabawek stworzone przez słynnego mima Henryka Tomaszewskiego.
Następnie udaliśmy się do Muzeum ,,Karkonoskie Tajemnice" oraz Muzeum Konsoli i Gier.
Jeszcze krótki relaks i zaduma w restauracji przy herbacie i pizzy przed powrotem do domu następnego dnia.

Skrzaty nad Morzem

2017-07-18 17:00:32

Wszystko co dobre szybko sie kończy ale nie u nas .W drodze powrotnej zwiedzimy Zamek w Gniewie.
Podsumujmy nasze 7 dniowe kolonie :

• Spotkanie integracyjne naszych podopiecznych z podopiecznymi swietlicy środowiskowej Pod Kasztanem
  • Wyjazd na plażę Gdansk Brzeźno
  • Wycieczka do Malborka i zwiedzanie Zamku Krzyżackiego
  • Wycieczka do Sopotu, wejście na molo, rejs mega szybką łodzią, plaża w Sopocie
  • Wycieczka do Gdyni i zwiedzanie Muzeum Eksperymentów
  • Zwiedzanie starówki Gdańskiej i połów bursztynow
  • Wycieczka na plażę do Krynicy Morskiej i kąpiel w morzu oraz opalanie się na plaży
  • Oraz dziś zwiedzanie Zamku w Gniewie.

Moc atrakcji i rozsądek sprawił że byly to czynnie spędzone kolonie.

Dziękuję kadrze ; opiekunom, wolontariuszom a szczegolnie kierownikowi wypoczynku Ola Radaszkiewicz za przeprowadzenie tych koloni w sposob bezpieczny i ciekawy.

Dziekuje również wszystkim ktorzy przyczynili sie do tego ze ten wyjazd mógł sie odbyć.