Aniołki na indywidualne życzenie :,wstążeczka, winietka z tekstem - aniołki jako podziekowanie dla gości  na ślub/komunie/urodziny itp
Polityka Ochrony Danych Osobowych

Pobierz pliki

Fundacja " Portal Fm - Pomagamy Dzieciom "
KRS. 0000429891      Regon. 146268270

Wyszukiwanie frazy "wycieczka"

Być Bliżej Przyrody - wycieczka do lasu

2013-06-14 09:56:20
  Być bliżej przyrody Przyroda to źródło piękna i inspiracji twórczych. Obserwując ją lepiej mogliśmy otworzyć się na jej mądrość i piękno. Głębsze poznanie jej naprowadziło nas...
czytaj więcej »

Nagrodzeni w I edycji Konkursu " Nakrętka na Wagę Zdrowia "

2013-06-16 20:05:31
Nagrodzeni  I miejscem w konkursie " Nakrętka na Wagę Zdrowia " .Nagroda za  I miejsce byla wycieczka do ZOO Wygrana klasa to III C ze Szkoły podstawowej nr 21 w Płocku z wych, panią Iwoną K...

Wycieczka do sejmu

2014-02-21 05:48:50
19 lutego 2013 r. podopieczni Fundacji Portal Fm - Pomagamy Dzieciom  byli gośćmi w Sejmie RP na zaproszenie Posła na Sejm RP pana Piotra Zgorzelskiego Nasza Fundacja organizuje dla dzieci i młod...

Wycieczka do Karolewa

2014-06-26 05:32:29
Dziś, 21 czerwca 2014 r. laureaci między powiatowego konkursu ekologicznego "Mazowsze czysta kraina" gościli w Centrum Edukacji Przyrodniczo - Łowieckiej w Karolewie. Konkurs został zorganizowany pr...
czytaj więcej »

Wycieczka do Krainy Dinozaurów

2014-07-05 19:44:45
Dziś byliśmy gośćmi w Świecie Dinozaurów w Kołacinku. Przeżyliśmy wiele atrakcji. Z panią przewodnik spacerowaliśmy po ścieżce ery mezozoicznej. Podziwialiśmy naturalnej wielkości figury dinoza...

Wycieczka do Górzna

2015-05-01 08:13:46

25 kwietnia 2015 roku nasi podopieczni, wolontariusze i uczniowie z Gimnazjum nr 4 im. Obrońców Płocka

1920 pojechali na wycieczkę do Ośrodka Edukacji Ekologicznej "Wilga" w Górznie k/ Brodnicy.

Podczas wędrówki z przewodnikiem po Rezerwacie Przyrody "Szumny Zdrój" uczestnicy zapoznali się się z formami ochrony przyrody w Polsce. Dowiedzieli się, jakie rzadkie rośliny i ich zbiorowiska występują na terenie Górznieńsko-Lidzbarskiego Parku Krajobrazowego. Poznali właściwości pospolicie występujących ziół i typy siedlisk leśnych. Obserwowali ślady bytności różnych zwierząt, ich wpływ na ekosystem. Nauczyli się rozpoznawania wybranych gatunków drzew liściastych i ich właściwości. Na trasie wiodącej dookoła Jeziora Górzno usłyszeli historię Górzna. Po obiedzie w sali zajęć przewodnik opowiedział naszym podopiecznym o życiu opierając się na filmie edukacyjnym.

Dzień pobytu w Górznie zakończyliśmy grami i zabawami na boisku. Pogoda nam dopisała. Świeciło pięknie słoneczko. Z żalem szykowaliśmy się do powrotu.

Bardzo dziękujemy Posłowi na Sejm RP panu Piotr Zgorzelski za sponsoring autokaru.

czytaj więcej »

Wycieczka do Doliny Skrzatów

2015-09-24 06:22:41

19 września 2015 r Podopieczni Fundacji „Portal Fm- Pomagamy Dzieciom” spędzili w Dolinie Skrzatów i w Pensjonacie Boss w Grabie Nowe.

Florentynów pod Parzęczewem. Przywitały nas 15 centymetrowe ludziki w czerwonych czapkach i zaprosiły do wspólnie spędzonych chwil w ich małym świecie. „Opowiedziały” o swoim życiu, mitycznych postaciach słowiańskich bajach. Wiemy już, że skrzaty te mieszkają w chatach pokrytych mchem i korą. Mają swoją filozofię, historię i kulturę. Żyją w świecie, prawdziwym, choć różnym od naszego. Małe stworki przy pracy, odpoczynku, przy zabawie. Szkoda, że nie mogliśmy na chwilkę zmniejszyć się. Wejść do ich domków. Jak wielkoludy mijaliśmy kolejne ich budowle uważając, żeby nie zrobić krzywdy nowym „przyjaciołom”. Wędrowaliśmy między ich zagrodami, podziwiając precyzję wykonania mebli, drabiny, kubeczków czy fotela. Po ich świecie prowadzili nas bardziej wyrośnięte skrzaty, ubrane na wzór „maluchów”. Dzięki nim, coraz więcej odkrywaliśmy tajników z życia skrzatów. Świetnie bawiliśmy się w kąciku plastycznym, na placu zabaw, strzelaliśmy z procy, bujaliśmy się na skrzacich linach. Ale przyszedł czas na zamknięcie baśniowej doliny. Udaliśmy się do autokaru. Przed nami następna wspaniała przygoda -Pensjonat „Boss” w Grabiach Nowych. Ognisko, suto zastawiony stół i nasz stary znajomy Romek. Już na parkingu słyszeliśmy jego witalne ryki. Skąd wiedział o naszej wizycie? Może to ośla intuicja? Najedzeni ruszyliśmy na nowy, jakże zachęcając i piękny plac zabaw. Starsi jednak nie znają się co daje szczęście, pogardzili kolorowymi huśtawkami, konikami i zjeżdżalniami. Poszli grać w piłkę albo wylegiwali się na słońcu. Z dala słychać było odgłosy zwierząt z mini zoo. Bawoły, lama, konie, świnka i zazdrosny o nasze względy Romuś. Każdy z nas musiał mieć pamiątkowe zdjęcia z osłem. Romek wiedział, jak zaskarbić sobie względy. Robił śmieszne miny, zaczepiał i nadzwyczaj chętnie pozował. Ma wprawę. To prawdziwy model pensjonatu. A jaki fotogeniczny!!! Było wspaniale. Sielankę zburzył głos opiekunów- czas wracać. Niestety co dobre szybko się kończy. Oby do rychłego następnego razu.

Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam wyruszyć w nieznane i na chwilkę zapomnieć o naszych małych i malutkich problemach. Byliśmy bardzo grzeczni i prosimy nie zapominajcie o nas małodużych skrzatach

Dziękujemy Piotr Zgorzelski Poseł na Sejm RP oraz Pensjonat Boss za urzeczywistnienie dziecięcych marzeń

Skrzaty nad Morzem

2017-07-18 17:00:32

Wszystko co dobre szybko sie kończy ale nie u nas .W drodze powrotnej zwiedzimy Zamek w Gniewie.
Podsumujmy nasze 7 dniowe kolonie :

• Spotkanie integracyjne naszych podopiecznych z podopiecznymi swietlicy środowiskowej Pod Kasztanem
  • Wyjazd na plażę Gdansk Brzeźno
  • Wycieczka do Malborka i zwiedzanie Zamku Krzyżackiego
  • Wycieczka do Sopotu, wejście na molo, rejs mega szybką łodzią, plaża w Sopocie
  • Wycieczka do Gdyni i zwiedzanie Muzeum Eksperymentów
  • Zwiedzanie starówki Gdańskiej i połów bursztynow
  • Wycieczka na plażę do Krynicy Morskiej i kąpiel w morzu oraz opalanie się na plaży
  • Oraz dziś zwiedzanie Zamku w Gniewie.

Moc atrakcji i rozsądek sprawił że byly to czynnie spędzone kolonie.

Dziękuję kadrze ; opiekunom, wolontariuszom a szczegolnie kierownikowi wypoczynku Ola Radaszkiewicz za przeprowadzenie tych koloni w sposob bezpieczny i ciekawy.

Dziekuje również wszystkim ktorzy przyczynili sie do tego ze ten wyjazd mógł sie odbyć.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji

Wycieczka do Happy Parku

2017-11-20 06:40:40
W dniu 18 listopada skorzystaliśmy z zaproszenia do Happy Parku , nasi podopieczni przeżyli kolejną fantastyczna przygodę. Zabawa w  tym dniu miala tez charakter integracyjny przed wyjazdem zimow...

Wyjazd letni - Kowary/Karpacza

2018-07-15 21:10:17

Wraz z opiekunami podsumowaliśmy te kilka dni. Było wręczenie dyplomów wzorowego uczestnika koloni letnich, upominków. Śpiewaliśmy piosenki biesiadne, składaliśmy autografy na piłkach. Dzieciaki , tak o sobie mówią, są zachwycone. My również , że mogliśmy podarować im coś wyjątkowego, coś co będą wspominać z uśmiechem na twarzy.

To kochane dzieciaki , grupa spokojna i odpowiedzialna.
Gdy np mały Alan zgłosił się na czarny szlak wahaliśmy się a usłyszeliśmy " proszę pana a kto przypilnuje dziewczyny", gdy Maja przezwycieżała swoje słabości i lęki wysokości , cieszyła się ze pokonała je, jak Natalia i Adrian , rodzeństwo wspólnie siebie wspierało, Iza za to w mig zapamiętywała wszystkie informacje o których mówił przewodnik, mała Natalka z niepełnosprawną nóżka dzielnie dotrzymywała kroków koleżanek, Tomek urodzony indywidualista dzielnie uczył się współpracy w grupie, Wiktoria zawsze wspierała koleżanki i kolegów, jej uśmiech nigdy nie schodzi z jej twarzy, starsza Natalia na początku nastawiona anty do uczestników, do zdobywania szlaków i śpiewania dziś nie ma oporów, Martyna gdy nie otrzymała zgody na wejście czarnym szlakiem na drugi dzień tak bardzo się starała i pokazała ze może pokonywać swoje słabości na drugi dzień z pierwsza grupa weszła aż do Schroniska Strzecha Akademicka, Oliwia dzielnie pokonywał wszelkie niedogodności nie skarżąc się ,Małgosia i Kinga dwie śmieszki , Klaudia odwieczny uparciuch zrozumiała że grupa to jak trzej muszkieterowie jeden za wszystkich wszyscy za jednego, w końcu Agata i Klaudia dwie starsze nastolatki , przez cały ten czas pomagały opiekunom.

Mógłbym jeszcze wiele pisać i pisać ale nie to jest ważne , ważne jest to żeby każdy opiekun poznał zalety i wady dziecka i pomógł mu kiedy tego potrzebuje. My bardzo dobrze znamy swoja grupę - ponieważ to Oni a nie my są najważniejsi.