Sprawozdanie ze zbiorki na Szopce Noworocznej
Płock, dn.24.02.2014r
Sprawozdanie z „Szopki Noworocznej 2014” współorganizowanej przez FUNDACJĘ
w dniu 26 stycznia 2014
na podstawie decyzji nr 30/2013 przez Urząd Miasta Płocka
z dnia 31 grudnia 2013 roku
Dziękujemy wszystkim za okazaną pomoc !
FUNDACJA „Portal Fm – Pomagamy Dzieciom” z siedzibą w Płocku przy ulicy Walecznych 4 lok .11 (której biuro mieści się – przy ul. Dojazd 13 w Płocku) -informuje, że w wyniku przeprowadzenia zbiórki publicznej w terminie 01 stycznia 2014 do 26 stycznia 2014 (sprzedaż biletów/cegiełek 386 szt po 30zł/szt ) zebrano środki pieniężne w kwocie 11.580,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset osiemdziesiąt zł 00/100 gr).
Uzyskane w wyniku zbiórki środki pieniężne przeznaczone zostały na wsparcie edukacji i pomoc rzeczową dla rodziny zastępczej z Płocka (Moniki i jej rodzeństwa).
Zebrana kwota została pomniejszona o niektóre koszty organizacyjne:
- wynajem sali w Teatrze w Płocku (zgodnie z umową faktura za usługę wyniosła 861,00 zł brutto wpłacone do Kasy Teatru w dniu 29 stycznia 2014)
- za ZaiKS podczas spektaklu (zgodnie z umową faktura za usługę wyniosła 295,20 zł brutto wpłacone przelewem na podane konto w dniu 18 lutego 2014)
Tym samym, pozostała kwota (tj. 10.423,80zł) została wydatkowana w całości na pomoc rzeczową, m.in.:
- sprzęt AGD
- sprzęt RTV
- sprzęt komputerowy
- meble w celu do meblowania otrzymanego mieszkania (otrzymanego za pośrednictwem naszej Fundacji - w grudniu 2014)
- drzwi i żaluzje okienne wraz z montażem do mieszkania
( lista zakupionych przedmiotów na kwotę 10.423,80 zł - w załączeniu do sprawozdania):
- FA (nr zakupu 60040933) z dnia 16.02.2014
- Fa VAT 11/2014 Z 20.02.2014
- FA (nr zakupu 60041074) z dnia 20.02.2014
- FA VAT 2/02/14 z 19.02.2014
- FA nr 3120140220074954 z 20.02.2014
- FA VAT 2014/FV/PŁ/000301 z dnia 20.02.2014
- FA nr 3120140220024046 z dnia 20.02.2014
Nie sprzedano cegiełek o nr: 134, 135, 136, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 358, 359, 399, 400.
Planowana kwota zbiórki (400 szt cegiełek po 30,00zł/szt) to 12.000,00zł
Zebrana kwota (386szt cegiełek po 30,00z/szt) to 11.580,00zł
Odliczono tylko główne koszta t.j.:
- wynajem sali – kwota brutto 861,00zł
- opłata za ZaiKS – kwota 295,20zł
razem odliczone koszta to kwota 1156,20zł (czyli mniej niż 10% przychodu).
Pozostała kwota (11.580,00zł minus 1156,20zł) 10.423,80zł została przeznaczona na zakupy dla rodziny Pani Moniki i rodzeństwa tworzących rodzinę zastępczą z Płocka.
W załączniku do sprawozdania jest także potwierdzenie otrzymania/odbioru z biura Fundacji (ul.Dojazd 13 w Płocku) zakupionych rzeczy - podpisane przez w/w osobę, zgodne z fakturami zakupu.